5-letni chłopiec trafił do szpitala po tym jak w czasie tradycyjnych wizyt u sąsiadów w Halloween ktoś dał jemu cukierki naszpikowane metaamfetaminą. Do tego zdarzenia doszło w Galion w stanie Ohio w USA.

Chłopiec wraz kolegami pukał do drzwi sąsiadów w Halloween. Dzieci wypowiadały tradycyjne: „Cukierek albo psikus” i dostawały słodycze.

Kiedy 5-latek wrócił do domu, źle się poczuł. Po chwili ciałem małego Braylena wstrząsnęły skurcze.

Rodzice natychmiast zabrali syna do szpitala, a tam lekarze po badaniach moczu doszli do konkluzji, że dziecko zażyło metaamfetaminę. Po 7 godzinach chłopiec wrócił do domu.

Nigdy nie sądziłam, że coś takiego przytrafi się mojemu dziecku. Na świecie są chorzy ludzie. To przecież mogło się skończyć dużo gorzej – napisała na Facebooku mama 5-latka.

 

 

Źródło: rmf24, https://www.thesun.co.uk/news/7617304/boy-crystal-meth-seizure-halloween-galion-ohio/