Klienci Banku Millennium oraz Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do bankowości internetowej. Jest problem z aplikacją mobilną. Podczas próby logowania otrzymujemy komunikat: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później”.

Internauci zgłaszają problemy z logowaniem do kont internetowych Banku Millennium. Nie działa jednak tylko aplikacja na urządzenia mobilne. Logowanie nadal jest możliwe z pomocą wersji przeglądarkowej. W serwisie downdetector.pl pojawiło się już kilka tysięcy zgłoszeń. mBank również ma problemy, ale na mniejszym poziomie.

Pierwsze problemy pojawiły się tuż po godzinie 10:00. Najwięcej problemów zgłaszają użytkownicy z Polski centralnej, południowej, oraz część internautów z województwa pomorskiego. Nie wiadomo, co spowodowało awarię logowania w aplikacji Banku Millennium.

Podobnie jest w Santander Bank Polska SA – nie działa aplikacja mobilna

Identyczny problem pojawił się w aplikacji mobilnej banku Santander. Użytkownicy byłego banku BZWBK nie zalogują się z jej pomocą. Nadal działa jednak logowanie przez przeglądarkę. Aplikacja informuje: „Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie. Kod 116” – niestety zalecenia nic nie pomagają, a dostępu do logowania nadal brak.

 

 

Źródło: wp